littlewizard

Alla inlägg under juli 2011

Av Oliwia Weasley - 24 juli 2011 10:58

Hihihi.. Ja, jag ar i England nu  :D 

Vi kom igar, klockan 9... Gick upp 04:06 :P 

Men i alla fall... ni far inga bilder for jag lanar en dator av dem som vi bor hos, men nar vi kmr hem ska jag bildbomba er! Idag ska jag ga till Hamleys (:D) och kopa en trollstav! Bellatrixs, Ofc... ^^ 

Igar kopte jag en slips, en skitsnygg rod och svartrandig^^


Nu vet jag inte vad jag ska gora, hoppa studsmatta kanske ;) Ja, det finns en pa garden :)

Hejdaa! 

Av Oliwia Weasley - 17 juli 2011 15:37

Hejhej :) Sitter just nu på tåeget hem, är i Uppsala just nu. Jag sov över hos Johanna i fredags och vi åkte till Leksand sommarlabd :D Det var skitkul och jag ska sno lite bilder fråb hennea blogg senare idag ;) Håll ut! I allafall... Jag ska till ENGLAND om 6 (!) dagar :D Då kommer jag ta en blöggpaus...något annat...? Jo jag ska färga håret imorgon:) gissa vilken färg? hejdå och förlåt för konstigt inlägg, iPaddor är lote myschko..

Av Oliwia Weasley - 9 juli 2011 11:48

Just nu har jag lite (underdrift) tråkigt. Det steks kyckling i köket utanför och jag ÄR HUNGRIG! Det blir inte direkt bättre av att jag inte kan sluta tänka på HUNGERspelen heller... Åh, den är ju såå bra! Jaa... Hm, detta blir ju så intressant att ni DÖR av intresse, eller hur? Ja, det får bli två random videos:

Haha, jag är Bamse :D Maria är Skalman :)


Suck... xD

Jag och Maya gjorde en tråd på KPW; Vad ska Ollis äta?, haha... Totalt fiasko som slutade i en youtubefilm och att Mayas mamma kom hem :D

Om ni inte kan se filmerna så finns dem här och här.

Nu ska jag på en Maggisträff och det ska bli askul :D

Hejdå! 



Presentation!


Little Wizard

Fråga mig!

4 besvarade frågor

Omröstning

VAd ska jag skriva om?
 Vad jag gör typ :)
 Som jag gör nu
 Andra mojer ^.^
 Kändisar (xP)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Accio inlägg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kan du inte svenska?

Frågelådan

<div style="text-align: center;"><iframe src="http://www.blogresponse.com/widget.php?user=OllisBollis" frameborder="0" scrolling="no" width="170" height="290" style="border:none;"><a href="http://www.blogresponse.com/OllisBollis">http://www.blogresponse.com/OllisBollis</a></iframe></div>


Ovido - Quiz & Flashcards