littlewizard

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

42 frågor om min bästis!

Av Oliwia Weasley - 5 september 2011 20:00

42 frågor om din bästis:

1. Vad heter hon?: Johanna

2. Hur gammal är hon?: 11

3. När träffades ni sist?: 16 juli

4. Vad har hon för hårfärg?: Blont

5. Brukar hon färga håret?: Nej

6. Vilka färger har hon haft?: inga SA JAG JU!D:<

7.Vad har hon för parfym?: Hon brukar inte ha det tror jag..

8.Är hon galen?: Ibland :D

9. Vad är erat bästa minne?:

 

10.Har ni många minnen ihop?: Jaadå

11. Vart bor hon?: I Falun (för långt bort :()

12. Har ni varit utomlands tillsammans?: Nej, men det vill jag..

13. Är du avundsjuk på något hos henne?: Ja. Till exempel att hon var på Alnwick Caslte!

14. Vad heter hennes syskon?:Joel

15. När träffades ni första gången?: Slutet av juni 2010 irl, oktober 2009 på datan

16. Hur träffades ni?: Via hennes novell på kpw (som ägde)

17. Vad går hon i för sporter: Öh.. Inga tror jag...

18. Vad brukar hon göra på helgerna?: Typ såna där vanliga saker som jag har gjort med henne på¨helgerna kanske?

19. Har ni pussats?: Haha nej XD

20. Är hon duktig i skolan?: Tror det! Verkar så IAF!

21. Är hon singel`?: Ja..

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?: Öh.. Som kompisar kanske :P

23. Har hon fräknar?: Nej, tror inte det..

24. Har ni kollat på film ihop?: Hp3, Hp4 samt Hp7 part 2 på bio

25. Har ni bråkat någon gång?: Nej

26. Har ni sovit i samma säng?: Räknas två madrasser bredvid varandra?

27. Har  ni skrattat tills ni gråtit?: Nej, men vi brukar skratta mycket. Jag har nästan gråtit av skratt med henne en gång.

28. Har du sett henne gråta?: Nej

29. Vad gjorde du då? Öhm.. Onödig fråga?

30. Har du sett henne vara riktigt arg?: Bara låtsasarg!

31. Har hon sett dig gråta?: Nej.

32. Vad ska ni göra i sommar`?: Vara med varaaan!

33. Har hon svikit dig någon gång?: Nej <33

34. Har ni pratat i telefon någon gång?: Någon gång? Typ tusen, en gång över en timme XD

35. Vad  skulle du göra om denna person dog?: Dö. Eller, det skulle hon nog inte vilja..

36. Kommer ni vara bästisar om 10 år?: JAA!

37. Älskar du henne?: Som kompis, jaaaaaa!!!!!!

38. Vad är det bästa med  henne?: Allt! Speciellt att hon är så rolig!

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på?: Hon skulle flytta till stockholm och börja på min skola, helst i min grupp oxå <3

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 10 miljoner?:Inte allt.. Men en del iaf, och köpa nåt till henne?

41. Hur ser hennes klädstil ut?: Vanlig, snygg!

'42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva vad hon tycker om dig?: Det har hon ;)

 
 
Johanna:)

Johanna:)

6 september 2011 14:46

Haha, vi har varit nära att gråta av skratt typ asmånga gånger..
Som när Hermione tycker Dumby är en insekt XD
Idag sa min fritidslärare att det är svårt att göra Hpfigurer på Sims, vilken pyjamas passar på Snape? Nu går jag runt och tänker på Snape i pyjamas.. OwO

http://johannashorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oliwia Weasley - 25 november 2011 09:02

Hej. Jag ska byta blogg nu. Anledning: Jag har inte bloggat på 100000 år så nu byter jag hit_ hufflepuff.devote.se hufflepuff.devote.se hufflepuff.devote.se hufflepuff.devote.se hufflepuff.devote.se hufflepuff.devote.se hufflepuff.devot...

Av Oliwia Weasley - 7 november 2011 19:54

Ja.. jag är typ superförkyld. Jag har skitontihalsen. Imorse hade jag ont i halsen. Nu har jag ONT i halsen :( *sadface* Kort inlägg, men jag ville bara uppdatera liite. Jag har inga bilder helleeeeer...  Jag känner mig trolldryg -.-'   A...

Av Oliwia Weasley - 29 oktober 2011 17:54

Nu sitter jag här med en viss Frida. Det är rüligt. Vi har ätit prinsesstårta (ROSA) och druckit champangebrus <3 Jag ska sova över hos henne snart! Nu blir det inga bilder för jag har inga på den här datorn.   Adjö. ...

Av Oliwia Weasley - 12 oktober 2011 18:18

....Att jag inte har bloggat på länge och att jag borde göra det. Men jag orkar inte! Men nu gör jag det i alla fall. Jag pratade i telefon med Johanna från klockan fyra till fem över halv fem! Rekord haha. Men vi diskuterade vad som är konstig...

Av Oliwia Weasley - 4 oktober 2011 19:59

JAA! Ja! Ja! JAAAAA! Jag fick in min film på Youtube! JAA! Det får även bli dagens låt. Hejdå!   ...

Presentation!


Little Wizard

Fråga mig!

4 besvarade frågor

Omröstning

VAd ska jag skriva om?
 Vad jag gör typ :)
 Som jag gör nu
 Andra mojer ^.^
 Kändisar (xP)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Accio inlägg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kan du inte svenska?

Frågelådan

<div style="text-align: center;"><iframe src="http://www.blogresponse.com/widget.php?user=OllisBollis" frameborder="0" scrolling="no" width="170" height="290" style="border:none;"><a href="http://www.blogresponse.com/OllisBollis">http://www.blogresponse.com/OllisBollis</a></iframe></div>


Ovido - Quiz & Flashcards