littlewizard

Alla inlägg under augusti 2011

Av Oliwia Weasley - 28 augusti 2011 20:03

...Att jag inte har bloggat. Har ingen bra ursäkt, haha!


Men två goda nyheter är ...

Att jag har skaffat nya hörlurar!


Tror det går att klicka på den...

SvampBob, såklart!


Nummer två...


Jag ska se en film på bio och sedan recesensera den...



...i KP. Yay! :D


Ja, ett kort inlägg. Hejdå!


Av Oliwia Weasley - 23 augusti 2011 16:49

<a href="Följ">http://www.bloglovin.com/blog/2580781/littlewizard?claim=9xumjuvee2r">Följ min blogg med Bloglovin</a>


Jag ska skaffa bloglovin'! Asså... Ja. Och så.. Jag vet att jag har typ TVÅ läsare.. Men ändå :D


Hejdå!

Ja!

Av Oliwia Weasley - 11 augusti 2011 12:42

Nu kom bilderna in! WOHOO!


  Jag låtsas ringa :D   Jag på Hamleys, världens största leksaksaffär... Köpte Bellatrix trollstav!   Glassbil :D   London Eye och glass är en bra blandning ;)   Utsikt...   Big Ben!   Daniel är liite kort, huh?   MAMMA, EDWARD ÄR INTE SNYGGAST!   King's Cross!   WICKED! Absolut BÄSTA musikalen jag sett! Och jag har sett måååånga!   Fiskpedikyr!! AAAAH asså vad skönt det var!

 Pandafejs.. 

  BrightoN!!!   I Kensington Garden... I bubblan stod det 'I have a secret crush on... PROFESSOR SNAPE!   FUNBALLS! Shit, måste provas! SKITKUL! Jag skrattade så jag skrek  och det ekade där inne ._.

  Piccadilly Circus!


Det finns mer, men orkar inte ladda upp dem...


ADJÖ!

Presentation!


Little Wizard

Fråga mig!

4 besvarade frågor

Omröstning

VAd ska jag skriva om?
 Vad jag gör typ :)
 Som jag gör nu
 Andra mojer ^.^
 Kändisar (xP)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Accio inlägg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kan du inte svenska?

Frågelådan

<div style="text-align: center;"><iframe src="http://www.blogresponse.com/widget.php?user=OllisBollis" frameborder="0" scrolling="no" width="170" height="290" style="border:none;"><a href="http://www.blogresponse.com/OllisBollis">http://www.blogresponse.com/OllisBollis</a></iframe></div>


Ovido - Quiz & Flashcards