littlewizard

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Oliwia Weasley - 25 september 2011 20:29

                                                  
                                                 o
o

Nu är det dags för...

Hihi, ser ni hur vackert det blev med två O:n över A... Hihi. Jaja. Tävling går till såhär:

1. Kolla på bilden.

   Vilka är det?

2. Kommentera svar, och vad du typ... Gillar? Ja.  Och ditt namn och din bloggadress (om du har en.)

3. Priset är alltså en header.

Hejdå!


Ps, Tävlingen slutar i övermorgon!.

Av Oliwia Weasley - 25 september 2011 11:25

Jag har inte en aning om vad jag ska blogga om... Men i alla fall. Idag ska jag köpa en sån här:

 

En hufflepuffhalsduk, om ni inte ser det.

Alltså USCH! Jag har inte särskilt bra statistik, det mesta antalet besökare jag haft under en dag är typ fem, men jag fortsätter ändå! Nu får ni

   

Hoppas den funkar, annars får ni söka på Raindrops av Regina Spektor på Youtube. Den är så bra!

Hejdå!


Presentation!


Little Wizard

Fråga mig!

4 besvarade frågor

Omröstning

VAd ska jag skriva om?
 Vad jag gör typ :)
 Som jag gör nu
 Andra mojer ^.^
 Kändisar (xP)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Accio inlägg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kan du inte svenska?

Frågelådan

<div style="text-align: center;"><iframe src="http://www.blogresponse.com/widget.php?user=OllisBollis" frameborder="0" scrolling="no" width="170" height="290" style="border:none;"><a href="http://www.blogresponse.com/OllisBollis">http://www.blogresponse.com/OllisBollis</a></iframe></div>


Ovido - Quiz & Flashcards